Kallt kaffe

Jag älskar all sorts kaffe.
Förra året upptäckte jag kallt kaffe…eller kallas det för iskaffe??
Nu har jag smakat Starbucks kalla caramel mocchiato som säljs på vår ica.
Helt ok. Men en aning mer karamellsmak hade varit gott.
(Tyvärr kan jag inte dricka för mycket av det. Jag får ont i magen av för mycket vanlig mjölk.)

This entry was posted in Allmänt and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Kallt kaffe

  1. goldheart says:

    Bättre sent än aldrig 🙂 i Grekland dricker jag bara frappe kallt kaffe 🙂 gjort i många år …visst är det gott i värmen ( när den nu kommer ) ha en skön kväll kram

  2. Gillar dom mycket kram Diana

Leave a Reply

