Ett moln skymmer vårsolen

 

Mitt moln skymmer vårsolen, dess värme och glädje….

[youtubeplay id=”a_Am4cHMBKM” size=”medium”]

 

This entry was posted in Allmänt and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Ett moln skymmer vårsolen

  1. Åsa says:

    Kram till dig min go’a vän!

  2. goldheart says:

    Du har väl inte fått artros? hoppas du får en skön kväll å njuter även av dagen så klart å kram till dig

    • bambi says:

      goldheart; röntgen och prover visade ingenting.
      Händerna värker…ibland domnar de bort. Likaså fötterna. Kanske nån nerv?
      Idag har jag varit yr och illamående. Med bltr på 140/99
      Känns jobbigt då inget fel har hittats….
      Jag är glad jag har familjen.
      Kram

  3. Stackare, jobbigt att inte veta vad det är.Du har inte remautism? Skickar över massor av kramar till dig/Diana

Leave a Reply

