Vad är det som händer?

Det handlar om mina händer.

Enda sedan förra sensommaren har jag haft problem med händerna till och från. Värk i fingrar och handleder. Nu ibland konstig känsla, som om de domnar bort. (Likadant i fötterna ibland…och ibland “susar” det i fötterna.)
Jag har haft handledsskydd och ätit inflammationsdämpande.

Jag tog mod till mig och besökte läkaren.
Hon tog blodprover och röntgen.
Allt är okej.

Nu har jag fått remiss till arbetsterapeut.

Jag börjar smått tappa orken…och tron.
Jag trodde jag skulle få något svar på vad som orsakade detta. Men det har jag inte fått.
Min doktor sa även lugnande att även om de inte hittar något exakt fel betyder det ändå inte att jag inte har ont.

Får se vad som händer härnäst…

This entry was posted in Allmänt and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Vad är det som händer?

  1. Tess says:

    En stor varm kram till dig!! Har varit precis där du är…Vet hur det känns.

Leave a Reply

