Sköna maj

Jag och barnen gick hem till far min som bjöd på grillat…och glass till dessert. 🙂

 

 

 Foto : Min dotter Denise

 

Foto: min dotter Denise

 

Efteråt gick vi till brasan…där det blev både körsång , gungande och kast med sten mot porslin. 🙂

Popcorn vann man efter att ha prickat porslinsmuggar och fat.

Vi avslutade med att plocka lite vitsippor innan vi gick hemåt. Kan det bli mer vår än så? 🙂

Trevlig Valborg på Er!

Foto: min dotter Denise

This entry was posted in Allmänt and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Sköna maj

  1. Mysigt med brasa kram Diana

Leave a Reply

