Överraskningar

I onsdags säger sambon att jag har ett paket att hämta ut.
Jag frågar vad det är. Han säger inget.

Jag hämtar ut paketet och i det ligger en bok…den boken som jag gärna vill läsa.
Jag blev så klart jätteglad!

Då avslöjar sambon att den är inte från honom, utan från min vän M. 🙂
Jag blir stum.
Hon har skickat mig en bok….bara för att !!

Sedan idag fick jag sms från min vän T att hon hänger en kasse på mitt dörrhandtag (jag var inte hemma just då.)
Kort därefter kommer jag hem och hittar kassen… med en ny svart söt top i !!!
Åter igen; jag blir så glad…och nästan stum.

Vännen J bjuder alltid på så god mat och vin och underbara skratt…
Vännen M skickar en bok…
Vännen T köper en top…
Vännen M.S bjuder in mig och dottern på påskpyssel…

Vad kan man säga annat än:

Jag har världens bästa väninnor!!
 

 

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

5 Responses to Överraskningar

  1. Therese Branting says:

    Vänner är så viktiga och ska inte glömmas bort!! ❤

  2. ergo sum says:

    *Ler* Det låter ju bara fullkomligt underbart!!! Och den boken ÄR bra!

    Hoppas du får en skön helg! Kram

  3. Fina Frun says:

    Fina vänner du har 🙂
    Boken har jag inte läst men filmen har jag sett.
    Vad mysigt med påskpyssel med vänner och barn!

Leave a Reply

