Här glider jag in

Fortfarande förkyld och allmänt nedåt…
Då måste man ju få höra lite peppande toner…

[youtubeplay id=”a5fceiuy6Po” size=”medium”]

 

Kolla in utlottningen av mini skönhetskit här.

Fredag kl 12 dras vinnaren.

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

2 Responses to Här glider jag in

  1. goldheart says:

    Ja men det tar ett tag till då jag väntar nån veckor ..men såå klart säger jag till 🙂 tråkigt att du är dålig ..ja den låter gillar jag man blir såå glad 🙂 krya på dig tjejen å kram

Leave a Reply

