Godmorgon torsdag

Jag måste ha gjort någon konstig rörelse igår…eller förrgår…eller så har jag bara otur….
Jag trodde jag hade blivit bra igen.

Igår började det värka…svida… i bröstbenet igen. Och på höger sidas revben. Senare sen på vänster sida. Då jag djupandades gjorde det ont.
Idag är det värre.
Jag halvsatt i sängen och fick lite sömn i alla fall, men måste nog sova på soffan igen några nätter igen.

Är det någon annan som har Tietzes syndrom? Några tips…råd…?
Jag har läst en del…och det finns många råd och rön. Man ska inte träna…man ska träna. Man ska inte lyfta…man kan lyfta….
Jag har ju mitt lilla lokalvårdsjobb och jag traskar en hel del…och så tränar jag armar och ben med gummiband. Men jag håller med om att man tappar lusten att göra mycket då man har ont och inte kan sova…
Värk tar energi.

Nu är det torsdag i alla fall.
Jag och barnen har ätit frukost och de ska iväg till skolan. 🙂
I eftermiddag blir det film-mys har jag bestämt…med popcorn. 😀

Vad ska ni göra idag?

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

8 Responses to Godmorgon torsdag

  1. Amanda says:

    Angående buzzador så tog det jättelång tid för mig innan jag fick något erbjudande med men sen har det rullat på så det kanske kommer snart för din del med? Hoppas!!

  2. goldheart says:

    Jag är redan hungrig & blir det ännu mer då jag ser din bild..väntar på dottern som skall komma å då skall vi äta tillsammans 🙂 ha en fin dag kram

  3. Freja says:

    Låter som en obehaglig sjukdom, din stackare! Här har familjen försvunnit iväg på olika aktiviteter (ridning och teater) men jag är hemma och försöker vila bort en förkylning….

  4. ankan67 says:

    Usch, ja….det låter inte kul. Jag ligger i sängen och mår illa. Men det går ju över. Ha en fin kväll. Kram

  5. Stackare skickar över en stor kram/Diana

  6. Mimmi says:

    Tack alla ni gulliga!!
    Hade en trevlig kväll med barnen i soffan.
    Kram

  7. Fina Frun says:

    Hoppas du mår bättre idag vännen 🙂
    Kram!

  8. Mimmi says:

    Fina Frun; tack vännen. Vaknade förkyld idag (fre) haha! Allt på en gång. Men det är HELG nu iaf. Så skönt ! Kram

Leave a Reply

