Saftkalas mitt i veckan

Det doftade så gott av dem nybakta bullarna så jag köpte till barnen och sambon.
Yngsta dottern har besök. Så det blev saftkalas.

Såna småsaker som jag alltid önskade då jag var liten…sånt man såg i filmer eller läste i böcker.
Att när man kommer hem med en kompis serveras det bullar och saft. 🙂
Det är en av många saker jag älskar att göra för mina barn och se deras spontana glädje. 🙂

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

9 Responses to Saftkalas mitt i veckan

  1. Fina Frun says:

    Helt rätt, det är sånt som sätter guldkant på vardagen 😀
    Underbar saftflaska!

    • bambi says:

      Fina Frun; TACK! Saftflaskan hade sambon när han var yngre och singel. Nu tog jag över den efter att den stått på hans jobb i flera flera år. *haha* Jag hade en sån fast en kanna när vi bodde hemma. Kram 🙂

  2. sv: Hej! vad roligt att du hittade min blogg 🙂 Hoppas att du kan hitta något roligt recept!

    Mysigt med saftkalas 😀

    • bambi says:

      Lisa; vad skoj att du tittade in. 🙂 Jag älskar att baka ditt som datt. INTE lika duktig som du dock!! 🙂 Och jag kallar cupcakes för muffins…haha…kanske för att vara trotsig. *fniss* Kram 🙂

  3. goldheart says:

    Vilken härlig saft flaska 🙂 har sett olika sådana kunde haft en massa 🙂 läste ikapp lite här inne å goa bilder du har 🙂 kram å njut av kvällen

    • bambi says:

      goldheart; tack så mycket. Tappade bort dig ett tag. Amelia kan man ju inte söka spec blogg på…eller kan man??? Hur??? Nu har jag hittat dig igen och ska titta in ofta. 🙂 Kram

  4. Så mysigt, jag bakar också och har saftkalas för killarna och deras kompisar, det ska vara mysigt att vara hemma hos oss 🙂 kram/Diana

  5. Amanda says:

    Vad smarrigt det ser ut! Mys på hög nivå!

Leave a Reply

