Nytt till mitt home

Jag var på Heminredningsparty för ett tag sen och fick lite idéer .
Jag handlade ingenting på partyt…men så var jag och äldsta dottern på promenad och gick förbi Netto. Där hittade vi både kuddar och fotoram…

 

 

Och häromdagen hittade jag dessa ursöta servetter… Jag fyller ju år i maj så jag passade på att köpa dem!!

Jag hittar mycket skoj på vår Netto.

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

2 Responses to Nytt till mitt home

  1. Man kan fynda ordentligt på netto 🙂 kram

  2. Mimmi says:

    curlingmamman; ja…har hittat en hel del FINT där 🙂

Leave a Reply

