Shoppa kofta

Jag har denna lila tunika hemma… på MIG är det dock en klänning för jag är sååå kort.
Jag är nu på jakt efter en kofta till den….
Jag har hittat två som kanske passar.. Jag ska beställa hem bägge och prova. Kläderna kommer från Ellos.

Denna är 50 cm lång… och på mig slutar den precis ovanför höften då.

 

 

Denna är mer klassisk. Den är 55 cm lång.

Vilken skulle NI välja?

This entry was posted in Allmänt and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Shoppa kofta

  1. goldheart says:

    Nu hittade jag dig 🙂 åh så fina dom är 🙂 ha en solig dag å kram

  2. ergo sum says:

    Jag tycker absolut du skall ta kofta 1!! Jag vill att du skall vara fin!

    Hoppas du har haft en bra fredag! Kram

Leave a Reply

