Vilken natt….

Min yngsta Minna gick och la sig igår kväll kring kl 22.30….
Efter nån timme ropade stora systern att Minna kräks.
Minna hade hostat så kraftigt att det kom upp klumpar av slem i munnen , hon sprang in på toaletten och kräktes upp mer.

Efter det gav jag henne hostmedicin och bäddade ner henne på soffan med högläge under huvudet. Nu var vi två som sov i vardagsrummet.
Jag lyckades somna kl 02.45…men vaknade kl 05 av att Minna hostade igen. Efter det låg jag och drog mig på soffan och hörde Minna se film.

Det har varit en seg natt. Känner mig lite mer död än levande idag. Trött i hela kroppen.

I eftermiddag ska jag hem till en väninna på Heminredningsparty. 🙂 Ska bli gott med en kopp varmt kaffe och en skön stol.

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

