Sprakande färger

Paketet från Ellos kom!!
Jag hade beställt leggingsar i “piratmodell” med spets till både mig och stora jäntan till i sommar.
(Jag leggings-människa?? Jösses, var ska detta sluta??!!)

Jag hade även beställt en lång sommartunika.
På KORTA mig blev den som en sommarklänning.

Den är tunn och sval. Underbar!!
Ja, jag struntar i om valkarna syns.
Mina vackra “volanger” på magen.

Jag hade tänkt att ha cerise-färgade strumpbyxor idag….
Men kylan och snöandet satte stop. 😦

Det blev istället långkalsonger och mysbyxor över det. Och traskade genom snödrivor som den ur-och skur-mamma jag är. (När hamnade jag här??!!)  

Nu längtar jag till sommarens grönska!! 🙂

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

7 Responses to Sprakande färger

  1. goldheart says:

    Att strunta i valkarna gör du helt RÄTT i 🙂 härliga färger …ha en fin dag å kram

  2. Åsa says:

    BRA med färger! Tror man piggnar till.

  3. Fina Frun says:

    Där är vi lika! Jag älskar färgade tights!

    • bambi says:

      Fina frun; jag äälskar färger…men är sååå FEG!! 🙂
      Tänkte iaf nu börja ha mer färgade tights!! Och ska köpa fler.
      (Med min runda korta kropp har jag aldrig tyckt det passar, men vem bryr sig nu när man är 38? ) 🙂

  4. Härliga färger 🙂 kram kram

Leave a Reply

