Se upp i backen!!

Det var så fint väder att jag släpade ut 14-åringen och 8-åringen till stora backen.
Efter en stunds åkande och gående uppför backen var de lagom möra för en kopp varm choklad med marshmallows hemma hos min pappa. (Deras morfar)

Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder…. Påbyltad inför lek utomhus.

Nu ska jag ta en varm dusch och fixa iordning mig lite. Sedan mysa med min spännande bok i soffan under en filt.

Lite senare ska jag ut i kylan och gå på Tjejkväll hemma hos en bekant. 🙂 Trevligt!! 

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

4 Responses to Se upp i backen!!

  1. Mysigt 🙂 kram och ha en härlig lördagkväll!

  2. ergo sum says:

    *ler* Hoppas ni har en härlig lördagskväll!!

    SV: “kommentarerna” jag har på höger sida kallas ettikettmoln. Du kan lägga till det om du går in på din administrationssida. I vänsterspalten hittar du rubriken “utseende”. Där klickar du på “widgets”. Och DÄR kan du välja olika saker till din sida. Etikettmoln är en av dem.. 🙂

    Kramar!

Leave a Reply

