Sommar, åh sommar, var är du?

För några år sedan var jag mer av en höstmänniska. Tyckte det var skönt att kunna bylta på mig massa kläder och att det var småkallt.
Men med åren har jag blivit allt mer frusen av mig.
Nu är jag mer en vår- och sommar människa. Jag ÄLSKAR att känna solen värma och hela min kropp suger åt sig vitaminer och energi!!

Så länge det inte är metervis med snö att traska igenom till busshållsplatsen är vintern helt ok. Man får bylta på sig kläder så man inte fryser helt enkelt.
Men eftersom jag är i själen en ute-människa så är sommaren mitt paradis!!
Kunna gå ut i lätta kläder och sandaler. Sitta med en kopp kaffe på en filt i skuggan. Njuta av värme och sol, bad och glass. Livet känns lättare.
Ack, jag längtar till varma , soliga dagar!

Bilden är tagen vid stugan vid hyrde på “Barnens Ö”. (Solnedgång vid stranden) Vi har hyrt samma stuga till nu i sommar. 

 

 

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sommar, åh sommar, var är du?

  1. goldheart says:

    jag avskyr kyla men älskar sommaren å våren vilken härlig stuga 🙂 ha en fin 1 feb kram

Leave a Reply

