Svartvitt

Förr hade jag nog inte kunnat tänka mig annat än blått överallt i hemmet.
Hade en blå period.

Förra våren sa sambon att svart/vitt /grått  skulle vara snyggt i köket.
Jag gick med på det…men vi var ju tvungna att inhandla nya gardiner och ny duk och spislock…och helst grytlappar också.
(LER)

I år ville jag ha ett hängande hjärta i fönstret och ny lampa.
Lampan köpte vi på IKEA på rea igår.
Hängande hjärtat letade jag efter i flera butiker, hittade inte och satte ut en önskan till vänner.
En hade ett vitt som hon ville sälja (SUPERBILLIGT). Jag dök på den redan idag.
Jag har även fixat specialbeställda grytlappar i svart/grått (läs: en kompis virkade dem åt mig för en struntsumma, men det låter viktigare att säga som jag gör.) som jag fick idag.

Börjar se lite mysigare ut i köket.

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

4 Responses to Svartvitt

  1. goldheart says:

    Fiint 🙂 ni har det 🙂 kram

  2. Åsa says:

    Ser fint ut! Kul att förändra lite då o då!

Leave a Reply

