Diskmaskin 1974

Vi är nog den enda barnfamiljen i denna värld utan diskmaskin…
Vi är iaf den enda i vår bekantskapskrets.

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

6 Responses to Diskmaskin 1974

  1. Pipan says:

    Ha ha. Vi har ingen diskmaskin heller. Fast vi har ju inga barn hemma, Plutos två döttrar bor vid mamman numera.

    Hur kan det komma sig att jag missat din blogg? Glada hästen… som ridlärare och hästägare så blir jag nyfiken.

    Men du kommer inte in på min blogg via mitt länk för jag har strulat till det när jag skulle skriva in adressen. Men jag finns ju i vänsterspalten. Än så länge. =)

    • bambi says:

      Hej Pipan.
      Tack för att du tittade in. Jag har börjat att läsa din logg. 🙂
      Ja, min syster och hennes dotter äger en häst som nu min dotter får ridlektioner på. Det känns kul och spännande. Själv tog jag lektioner som ung, men slutade sen. Tydligen har min 8,5 åriga dotter talang sägs det. Vi får se. 🙂

  2. goldheart says:

    Go kväll på dig:) va kul att du hittade in till mig, och jag blir ju nyfiken att komma till dig 🙂 skrattade då jg såg diskstället ser ut som vårt ju ( ikeas) men nu har vi en liten diskmaskin för 5 pers inte för att vi är lata nope utan ekonomiska för vi bet för vatten här vi bor, ikea 9 kr frukost är HÄRLIGT vi ÄLSKAR IKEA 🙂 kommer till baka nej förresten jag sparar din länk så jag alltid hittar hit 🙂 kram å njut av kvällen // Eva goldheart

  3. Freja says:

    Hahah, skulle inte klara mig utan diskmaskin, vi glömmer bort även den pch får diskberg, tänk om vi skulle diska för hand…. Vi skulle inte komma åt diskbänken för all smutsdisk….

    • bambi says:

      Hej Freja.
      Tja du vet…vi är nog lite martyrer vi haha… Har diskat för hand i …oj…15,5 år ….så länge har sambon och jag varit tillsammans… Blev lite mer när barnen kom . men men. 🙂

Leave a Reply

