Karma – big time!

Jag ska vittna i tingsrätten.
Jag var en av de få av många som klev fram och pratade med polisen då det hela hände.
Jag berättade vad jag sett och hört. 

Sedan kom kallelsen.
Jag haft konstiga drömmar sedan det hände. Och börjar känna mig en aning orolig.

Jag kommer att åka dit och göra det – jaja – men jag förväntar mig bra karma – BIG TIME!

Hittills har karma fungerat rätt bra för mig. Jag gör positiva saker och positiva saker händer mig. Och gör jag något negativt eller sämre…tja…karma slaps me in the face!

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

4 Responses to Karma – big time!

  1. Hoppas det går bra kram

  2. Fina Frun says:

    Modigt! Lycka till!

Leave a Reply

