Dagen efter

…så ska man väl ta det lungt?
Jag passar på att storröja så 2012 börjar med ett rent hem. Sambon och barnen är hos hans mamma….

Gårdagen blev jättetrevlig med god mat och dessert jag fixat. Jag hade även ordnat tipspromenad (inomhus) och skattjakt. Vi spelade en del brädspel och hänga gubbe och skrattade. Avslutade med att skåla i Pommac och se fyrverkerier.
Jag smakade även lite på vita vinet jag fått av bror i julklapp. Det var gott.

God fortsättning!

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

