Shoppingdags

Sov gott, plånboken. Imorgon får du jobba. Mamma ska ut och shoppa.

This entry was posted in Allmänt. Bookmark the permalink.

4 Responses to Shoppingdags

  1. unavita says:

    Åh tack snälla rara söta du för din härliga kommentar! Jag har leasat ut all mat till mamma, som varje år! Det var ett superbra tips med anti-rynk-kräm. Säljs de i 3
    Liters dunkar tror du!!

    Även ditt inlägg med plånboken var helt underbart! Det lånar jag imorgon kväll på FB 🙂
    Sov gott och tack än en gång 😉

    • bambi says:

      🙂
      Skönt med en mamma som hjälper till. Vad bra !!
      När jag blir för stressad brukar jag försöka tänka “det enda barnen vill är att få TID” Njuta och kramas…äta lite choklad (som man kan köpa i form av Aladdin haha) och sitta bredvid i soffan och se Kalle Anka. Jaja, sen lite julklappar dårå 😉
      Du är duktig – kom ihåg det.

  2. Härligt,shoppa för mig också;) kram

    • bambi says:

      Kul att shoppa… men roligare shoppa med ANDRAS pengar haha. Barnens farmor skickar alltid med pengar till barnens julklappar – som jag får handla. BARA KUL 🙂

Leave a Reply

